Özel Arama

21 Aralık 2008 Pazar

Vajinismus Belirtileri

Vajinismus Belirtileri

;

Vajinismus Belirtileri ;



Genel Tanımlama: ; Aşağıdaki açıklamalardan her hangi biri sizin durumunuzu tanımlıyor mu? ;



·“;Birleşme sağlanıyor ancak hareket etmek canımı acıtıyor ve durmak zorunda kalıyoruz.”;



·“;Benim de çabalamama rağmen hiç kimseyle tam olarak birleşme gerçekleşmedi.”;



·“;;Bugüne kadar hiç acısız cinsel birleşme gerçekleştirmedim”;



·“;İlişkiye girmeye teşebbüs ettikten sonra yanıcı tarzda bir acı hissediyorum.”;



·“;Partnerim içime girmeyi denediğinde duvara çarpmış gibi oluyor.”;

·“;Cinsel ilişkiyi tamamlayamıyorum.”;


·“;Kolay olmamasına rağmen tam olarak birleşme sağlanması için zorluyoruz.”;



·“;Gerçekten cinsel ilişkiye girmek istesem bile vajinamı sıkıyor gibi görünüyorum.”;



·“;Bir çok defa cinsel ilişkiye girmeyi denemiş olmama rağmen hala bakireyim.”;


·“;Tampon kullanamıyorum çünkü tamponu vajina içine yerleştirmek çok zor.”;


·“;Bugüne kadar jinekolojik muayeneyi tamamlayamadım”;